reede, 23. september 2011

Külmetushaigused ja köha / 1


Külmetusega kaasneb tihti köha. Enesemassaaži vastavate akupunktide mõjutamiseks saab haige teha endale ise. Seda kasutatakse köhaärrituse vähendamiseks, rögaerituse suurendamiseks, valuvähendamiseks ja hingamise kergendamiseks. Enesemassaaži võid alustada nii nõrga köha korral kui ka ägeda bronhiidi perioodil, ka siis kui kasutada muid raviprotseduure või ravimeid

Punktid, mille mõjutamine aitab leevendada köha

Akupunkt Taeva Jälg - 22RM – TIAN TU, asub rinnaku taga, sügavikus 1,0-1,5 cm sügavuses. Leevendab kinnist köha, bronhiiti, kurguvalu, rinnakinnisust ja kõrvetisi.
Selle punkti masseerimiseks surutakse keskmine sõrme ots rinnaku lohku ja vajutatakse punkt seest poolt.See on ka kopsude alarmpunkt, mida võiks kasutada ägedate kopsupõletike või astmahoogude leevendamiseks. NB!  Probleemide korral võib see punkt olla väga valulik.

Punkt Tiigri Suu - He Gu asub pöidla ja nimetissõrme kokkusurumisel tekkiva valli kõrgema koha all vajutades  luu suunas.  See punkt on üks mõjusamaid heaolu ja immuunsüsteemi stimuleerivaid punkte. Läbi selle punkti mõjutamise leevendatakse külmetuse ja gripinähtusi.
ning enamikku pea ja näohaigusi. See on peamine valu leevendav punkt, vähendab raskustunnet peas. Kasutatakse pea-, hamba, kaela- seljavalude leevendamiseks. See on ummistusi ja põletikke leevendav akupunktuuri punkt. Kasutatakse nohu ja ninakinnisuse korral. 
Masseeritakse kummalgi käel 1 minut, vajadusel korratakse mõne tunni möödudes.  Suuremate energia takistuste või valude korral kasutada akukleebist PureRelief.
NB! Raseduse aeg on selle punkti kasutamine keelatud.

Akupunkt Elegantne Häärber - SHU FU asub rangluu all lohus, keskmest 2 sõrme laiuse kaugusel külgedel. Selle punkti mõjutamine tugevdab immuunsüsteemi ja tõstab energia taset ning aitab kõrvaldada tõkestusi neerukanalis. Leevendab astma ja köha vaevusti, vähendab depressiooni.

1 kommentaar:

  1. Ma olen 15 aastat vana. Ma sündisin HIV-iga, kelle ema suri HIV-nakkuse tõttu. Ja mul on kahju, miks ma kunagi dr. Ituaga poleks suutnud minu ema minu eest ravida, sest üksikemana oli minu ema jaoks väga raske kohtuda dr itua tervendavate sõnadega HIV / AIDSi herpese, Parkinsoni, Copdi, epilepsia, vöötohatise, külma valu, viljatuse, kroonilise väsimuse sündroomi, fibromüalgia, diabeedi Hepatiit kohta võrdselt Vähk, mis olin nii põnevil, kuid hirmutasin samal ajal, sest Ma ei kohanud sellist artiklit online, siis võtsin ühendust dr. Ituaga e-posti aadressil drituaherbalcenter@gmail.com. Samuti vestlesin temaga selle kohta, mis on +2348149277967 ta ütleb mulle, kuidas see toimib. Kiiresti Colorado postkontor Ma saan oma ravimtaimi 4/5 tööpäeva jooksul, kui ta andis mulle gildijooned, mida ma järgida, ja siin elan taas tervena, et kujutada ette, kuidas kasutada jumala oma teoseid kõikides artiklites Internetis, et levitada jumal töö või Dr Itua Herbal Medicine, ta on suur mees.

    VastaKustuta